Byggfakta-logo med 'Powered by Hubexo'. Byggfakta skaper konkurransefordeler og verdi for alle aktører i bygg- og anleggsbransjen

Planlagte ROT-prosjekter, Rehabilitering, Ombyggning, Tilbygg på anlegg i Trondheim

Oppgradering av kontaktledningsanlegg KL-AT på Dovrebanen mellom Støren-Trondheim og Dombås-Oppdal i Trøndelag
Prosjektet omfatter to områder: • Støren – Trondheim, ca. 49 km. • Dombås – Oppdal, ca. 88 km.
Drift og vedlikehold på riksveger og riks-g/s-veger med tilhørende sideanlegg i Trøndelag fylkeskommune
Oppdal, Rennebu, Midtre Gauldal, Melhus, Trondheim, Malvik, Stjørdal, Levanger og Meråker kommune.
Fv 868 Håkon den 7 gt i Trondheim, utbedringsarbeider
I transportplan Sør-Trøndelag 2014-23. 4,9 km.
Fv 864 Singsakerringen i Trondheim, utbedringsarbeider
I transportplan Sør-Trøndelag 2014-23. 4 km
Opparbeidelse av infrastruktur for nybygg av boliger, forretning mm i Klæbu
Hensikten med planarbeidet er å etablere boliger ca. 10.000 m2 BRA totalt med ca. 143 stk. boenheter og med minimum ca. 5.000 m2 BRA uteareal, dagligvare på ca. 1.300 m2 BRA og ca. 500 m2 BRA med andre lokalservice funksjoner. I planinitiativet er det skrevet næring, men næring omfatter andre underformål.
Etablering av avskjærende selvfallssystem fra Rosenborg til Ladebekken, etappe 4 Del 2
Ladebekken-Rosenborg Etappe 4 er siste planlagte etappe i totalprosjektet Ladebekken-Rosenborg, som skal bygge et avskjærende selvfallssystem fra Rosenborg til Ladebekken. Det skal tilrettelegges for separering av spill- og overvann i avløpssonen, samt avlaste overløpsdrift i pumpestasjonen PA 31 Ormen Langes veg. Samtidig skiftes nødvendige vannledninger.
Opparbeidelse av infrastruktur for nybygg av rekkehus i Trondheim
Ny bebyggelse foreslås som 12 rekkehus, fordelt på tre rekker. Det planlegges i tillegg for en boenhet i eksisterende våningshus, og en boenhet i eksisterende anneks, totalt 14 boenheter. Rekkehusene knyttes sammen med en intern gangvei som er kjørbar frem til eksisterende eiendommer. Det legges opp til felles uteoppholdsareal på to nivåer grunnet interne høydeforskjeller på tomten. Planforslaget forutsetter at eksisterende bolig i Bukkvollan 1 rives, mens verneverdig gårdstun i Gamle Oslovei 37 bevares og sikres med hensynssone bevaring kulturmiljø i planens bestemmelser. Planen åpner for etablering av parkeringskjeller, og sikrer utbedring av fortau langs deler av Bukkvollan, Havstadvegen og Gamle Oslovei.
Oppgradering av underganger i Trondheim kommune
Undergangen på Heimdal stasjon og Gregus gate skal oppgraderes slik at det blir tryggere og mer attraktivt å ferdes der. Undergang i Gregus gate skal få ny belysning, nymalte vegger, ny elektrisk gatevarme både i trapp og undergang og nytt tak over inngang fra Gregus gate. Snarveg fra undergang til Biskop Sigurds gate skal også få en ny trase med ny oppbygging, belysning og nytt fletteverksgjerdet. Undergang på Heimdal stasjon skal få ny belysning.

Vil du vite mer om disse prosjektene? Kontakt oss i dag!

Vi gir det et innblikk i hvilke muligheter som finnes i landets største prosjektdatabase og har den mest omfattende overvåkningen av prosjektmarkedet.